קיימים משרדי יחסי ציבור רבים בישראל. השאלה הנשאלת היא: מי צריך משרד יחסי ציבור. איזה עסק צריך משרד יחסי ציבור שילווה אותו שיעניק אותו ייעוץ תקשורתי קבוע?

במאמר זה נרחיב בשאלה ונבדוק אילו עסקים זקוקים לליווי של משרד יחסי ציבור.

מה תפקידו של משרד יחסי ציבור?

תפקידו של משרד יחסי ציבור הינו לייעץ ללוות עסק בהתנהלות מול התקשורת. עסקים רבים המעוניינים להגיע לתקשורת הארצית / מקומית, זקוקים לשירותי יחסי ציבור על מנת להנגיש את חומריהם לתקשורת ולהעביר את המסרים הנכונים. משרד יחסי הציבור הינו הגורם המתווך בין העסק לכלי התקשורת.

עליו מוטלת המשימה לרכז את החומרים המעניינים והרלוונטיים ולהעבירם לכלי התקשורת השונים. מערכת היחסים והקשרים של משרד היח״צ עם עיתונאים ואנשים תקשורת, מאפשרים למשרד לבחור את העיתונאים הרלוונטיים ביותר לסיקור הנושא.

מי צריך יחסי ציבור?

אנו מאמינים כי כל עסק המעוניינים להגדיל את מחזורו ולפנות לקהלים חדשים צריך להיעזר בשירותיו של משרד יחסי ציבור.

לא כל עסק יכול לצאת למסע יחסי ציבור. טרם היציאה לתקשורת, חשוב לוודא להיות בטוחים באיכות המוצר שלנו. במידה ומודבר במכון קוסמטיקה, האם המכון עומד ברמה? האם החשיפה לא תפגע בו? האם למכון יש את כל האישורים הרלוונטיים?

במידה ומדובר באפליקציה או מוצר טכנולוגיה חשוב לוודא שהמוצר אכן עובד. מתפקידו של משרד היח״צ לוודא מול מנהלי החברה כי המוצרים אכן עובדים ומוכנים להיות מוצגים בתקשורת. מוצרים פגומים ואי הכנה מצד משרד יחסי הציבור, עשוי לפגוע בחברה ולהציג אותה באור שלילי.

יחסי ציבור לחברות טכנולוגיה

חברות טכנולוגיה והייטק, המעוניינות לגייס עובדים איכותיים צריכות להפעיל מערך יחסי ציבור. הופעות באתרים וכתבות מקצועיות בתחום התוכנה ותנאי העובדים, עשויות לשפר את מעמד החברה בפני עובדים פוטנציאלים.

לא קל כיום לגייס עובדים איכותיים למשרות טכנולוגיה. לכן הצגת החברה באור חיוב עשוי למשוך עובדים איכותיים לעבוד בחברה. תפקידו של משרד היח״צ הינו לדאוג לשילובם של החברות אותן הוא מייצג בכתבות אלו.

יחסי ציבור למחלבות, בתי בד ופעילויות חג

פעילויות חג הן עיקר הכסף עבור עסקים רבים המתפרנסים מעסקים הכוללים פעילויות משפחתיות. בכל שנה מתפרסמים מקומות לפעילויות חג, וכתבות הממליצות על לקוחות ללכת אליהם.

עבור מחלבות ובתי בד מדובר בפעילויות שנתיות משמעותיות, המשלבות חוויה פיזית ורכישה של מוצרים בחנויות. פעילות החג הן הזדמנות נהדרת למשוך קהלי יעד חדשים, ולגדיל את מאגר הלקוחות באופן מהיר ויעיל.

כמשרד יחסי ציבור אנו יודעים לקדם את פעילויות החברה בחגים, ולקדם כתבות אודות גבינות ושמן זית איכותי.

משרד יחסי ציבור לתקשורת מקומית

לא כל העסקים זקוקים לתקשורת רב ערוצית ארצית. כתבות טלוויזיה בערוצים המרכזיים הם עניין יקר מאוד. לעתים עסקים אינם מעוניינים להיכנס מהליכים כבדים מידי, ומסתפקים בייצוג תקשורתי עירוני.

למשרדנו קשת קשרים, הכולל עיתונאים ארציים, מקומיים ועוד.

מי צריך יחסי ציבור?

נחזור לשאלה הראשונה, מי צריך יחסי ציבור? איזה עסק צריך יחסי ציבור. ניסיוננו מראה כי כל עסק זקוק ליחסי ציבור. השאלה היא המינון והתקציב שנכון לאותו העסק להשקיע על מנת להגיע לתקשורת.